En ole tyytyväinen. Kenelle voin reklamoida?

Niin kauan kuin kustomoituja vaatteita valmistavat robottien sijasta ihmiset, voi sattua myös virheitä. Silloin voi syntyä aihetta reklamaatioon.

Silloin tällöin virheitä sattuu myös Natualle (onneksi tosi harvoin). Tyypillisesti virheet ovat tuotevirheitä (valmistusvirhe tuotteessa) , jonka vuoksi painatus ei ole onnistunut täydellisesti. Virhe voi johtua myös väärinymmärryksestä tarjous- ja tilausprosessissa.

Aniharvoin, mutta joskus, myös painatus voi epäonnistua, vaikka itse tuotteissa ei olisikaan virhettä. Yksi tyypillisimmistä tällaisista syistä on esimerkiksi sähkökatko, jonka vuoksi kuivatusuuni ei ole tuotannossa toiminut tarkoituksen mukaisesti.

Jos et ole syystä tai toisesta tyytyväinen, ota yhteyttä:

Miitre Virtanen
040 837 8770
[email protected]

Me ollaan vuosien varrella saatu paljon kiitosta reklamaatioiden hoidosta virheen sattuessa. Emme nimittäin kiukuttele ja yritä väittää mustaa valkoiseksi – saatikka koita tyrkätä asiaa sinun syyksesi.

Jos on sattunut selkeä virhe ja se johtuu meistä tai tuotevalmistajasta, otamme hatun kiltisti kouraan ja lusikan kauniiseen käteen. Pyrimme aina oikaisemaan asian mahdollisimman tyylikkäästi siten, että sinulle aiheutuisi asiasta mahdollisimman vähän mielipahaa.

Aiheeseen liittyvää